Nu börjar hoppningen... sakta med säkert!

hej hopp i fina regnvädret!

jag har avrit väldigt dålig på att uppdatera det senaste vilket beror på för tok för mycket skolarbete! Vädret i helgen var verkligen kanonfint och jag passade självklart på att rida både på banan och långtur i skogen. Vi hoppade lite här om dagen och det gick helt okej jämfört med hur det har gått innan, till sommaren ska vi kunna klara hoppningen utan problem:)

I söndags red jag ut med Foxie, tessie och elin. Det var en grymt härlig tur och man kunde till och med rida i linne! Är det inte underbart! Hon har blivit mycket lugnare och den värsta brunsten är över nu, pjuu! Hon är så jobbig när hon brunstar.

Jag hälsade också på gamla stallet där en liten fölis stod i boxen, så himla söt va lilla casper. :)

´Ha en bra dag!
kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0