En make-over?

Hej IGEN!

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig, men jag har fått för mig att verkligen gå in för det där med bloggandet igen. Känns faktiskt helt grymt då jag har hittat motivationen igen var det gäller bloggen, hästen osv. Jag vart runt och surfade lite på nätet och hittade två väldigt bra saker som jag personligen ska införskaffa så snart som möjligt.

Har ni hört talas om Verm-x någon gång? Tro mig, det är nog inte många som hört talas om det! Dock ska jag nu berätta för er vad det är för något och vad det har för funktion. Det snackas mycket om avmaskning och också om resisans mot maskmedel. Verm-x är ett naturligt maskmedel som kan användas till nästan alla djur och tar bort all "onyttig" mask i magen hos djuren. Produkten finns i pulver- pellets- och flytande form. En flaska med flytande vermex kostar i Sverige runt 800:- och håller i ett år. Man ger hästen 3 dagar/månad för att hålla borta all mask. Dock surfade jag runt som vanligt och hittade något mycket intressant. Beställer man själv från England och från Verm-x så kostar det runt 550:- inkl frakt, är inte det helt perfekt? Finns även i 5-10L för de som har större stall och ska ha till många hästar.

Klicka här för att komma in på deras hemsida =)


Den andra sidan jag var inne och kikade på var dekaltext.com. Av ren slump hamnade jag där när jag skulle hitta tävlingsmappen (min har nämligen gått sönder!) och hittade massa fina dekaler till transporten till riktigt bra priser och lite annat smått och gott. Kika in här för att komma till deras hemsida. Min egen transport behöver lite make-over, den kommer bli mycket fin:)

Kram på er
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0