Saknar ridningeeeeen

Hej på er

Jo, jag vet att jag har varit kass på att uppdatera. Beror bland annat på mycket jobb och brist på friskhet hos mig själv. Just nu så har Foxie hel sommarvila och hovis drog av alla skorna igår så hon få gå utan nu när jag endå inte rider. För övrigt mår hon mycket bra med Holly uppe i Vallda och jag är så exalterad inför flytten till Härryda! Det ska bli helt underbart att få ridhus som man kan använda under regn och rusk... om inte annat kommer detta bli första vintern hon kan trimmas, tänk vad skönt att vara tävlingsklara till vårens tävlingstermin? Jag kunde nog inte önskat mig något bättre. För det första blir det närmare hemifrån och lättare med kollektivtrafik, mycket bra måste jag säga.

Sedan vet jag att jag är väldigt dålig på att fota min lilla skrutt och ridningen men när nästa lön är inne på kontot så ska jag köpa en ny kamera. Har spanat in en samsung för tillfället som kommer ta finfina bilder och filmer på min pärla. Sedan måste jag köra igång med tömkörningen för bygga upp mer ryggmuskler, men det får Lisa hjälpa mig med:)

Ni får ha det bra så länge, nu ska jag kika film!
Hejdoe<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0