Bästa köpet för utrustningen

God förmiddag folket:)

Jag nämne igår att jag köpte läderbalsam och jag vill berätta hur grymt det är! När man smörjer lädret blir ytan "kladdfri" direkt efter du applicerat det, den ger en fin glans till lädret och så är läderfixen extremt vattenresistent! Jag blev helt shockad hur fint och mjukt mitt nya träns (som jag köpte igår) blev efteråt. Produkten heter LÄDER/SKINN-FIX och jag köpte det på mässan. Burken kostar 150:- och är väldigt varaktig, mycket prisvärt.

Såhär ser burken ut, håll utkik efter den när du är på Eurohorse, ni kommer inte att ångra er!





Snabb update:) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Den e grym! har haft en sån som jag även smörjt skor med! Bra köp ;)

2011-02-27 @ 10:42:30
URL: http://midnightscarper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0