Trött på samma gamla ridövningar?- kolla hit!

Blir man inte trött på att rida samma gamla övningar varje dag? Ibland kan det vara svårt att hitta på något nytt som tränar just det NI behöver. Här är mitt superbra tips för en varierad och anpassad ridning!

När jag var på Falsterbo Horse Show för ett par, tre år sedan så fick jag världens bästa tips på en hästsida där man kan ta del av ridövningar inom dressyr, hoppning, markarbete på alla nivåer, experthjälp och mycket mer! För att kunna se ridövningarna måste man bli plusmedlem och det kostar 30kr för en månad, ganska billigt för riktigt bra användbara övningar ska jag tala om! Gå in på: http://www.hippson.se/ för att bli medlem och ta del av det roliga!:)

Exempelförslag



Snabb update, enjoy:)

Remember, don't ever give up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0