Vi hissar Kungsbacka distriktveterinärer!

Hej hopp. Idag blir det ett kort inlägg för er:)

Började med ett samtal från min kompis kl. 10 på morgonen när jag sitter i skolan, hennes häst hade gått omkull i hagen och kunde inte gå, blockhalt! Självklart åkte jag upp till stallet för att möta upp henne för att hjälpa till och vara med som moraliskt stöd fall det behövdes. Våra hästar hade släppts ihop med den nyaste hästen i stallet på fältet där det är mer plats att röra på sig när de bekantar sig med varandra och det har gått ganska bra hittils, inga sparkskador eller dylikt som tur är!

Idag hissar vi Kungsbacka distriktsveterinärer, de är duktiga, trevliga och tar hand om ditt djur väldigt väl. Jag har själv erfarenhet av distriktet när Foxie fick kolik en gång och de visade än en gång hur bra de sköter sitt jobb:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0