En skogssväng med lilla familjen

Hej på er
Idag blev det en ridtur ut i skogen med mamma till en början. På vägen ut i skogen mötte vi en av de som bor i närheten som faktiskt erbjöd sig att gå med och visa lite skogsvägar. Det blev en runda runt golfbanan som ligger i närheten och vi mötte upp Jessica, Dennis och Hampus på vägen som också var taggade för en skogspromenad. Foxie var pigg och glad som vanligt trots att det var hyffsat varmt. Dock gillar ju min lilla docka värme och går ofta bättre då, även under passen. Hon sköter sig så himla fint hela tiden.



Jag kanske nämnde att jag hade beställt mina Rambo transportbenskydd på MyOne som kommer i slutet av månaden vilker gör mig superlycklig, gud vad jag har väntat på köpa dessa. Ett transporttäcke i samma stuk kommer också inom kort. Jag är helt kär i Newmarket! Bra kvalite och till relativt bra pris.


Nu spöregnar det ute och det blir inget hästeri på 2 dagar på grund av långa dagar på jobbet, 10:00-20:15 är väl ingen hit? Jag kommer sakna mitt hjärta så himla mycket.. Men efter dessa 2 dagar med massa arbete så slutar jag i varje fall tidigare så jag kan åka upp och rida en sväng eller tre:)

Nu har jag inte mycket mer att uppdatera för dagen, det kommer mer tips och fix i dagarna fram över, det lovar jag! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0