En skön sommar

Hej hopp

Trots mycket jobb och slit så spenderar jag självklart tid med min älskade häst. Idag så tog vi et pass i grannens hage och jag måste medge att det va lite trögt, trots det va hon väldigt duktig och skötte sig oerhört bra! Mer shvung och mer rörlighet i korset och i bakvagnen. Om några veckor ska hon nog vara i trim igen efter lite slöa veckor med en matte som stukar foten, blir sjuk och mycket arbete. Hon trivs så himla bra i Ksb med Holly i en enorm och go hage, älskar att se när min häst mår bra. Hon har gått upp i vikt igen och börjar bli fin i kroppen. Nu har vi snart lite att bygga muskler på igen!

Glömde också nämna att andreas behandlade henne här om veckan. Denna gången blev det akupunktur och lite annat gottigott, dock jobbade jag så jag fick inte vara med... En mycket besviken Johanna där..

Här är mina nya yberballa skor också! Hittade dom på MyOne till halva priset, gissa om jag blev överlycklig?! ÄLSKAR REA!!


Ha en bra natt foks, vi hörs snart!
Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0