Foxie på nya stallet<3

Hej hopp, förlåt att jag inte har uppdaterat på några dagar men jag hinner varken med det ena eller det andra nu! Flytt för Tessie, Foxie och oss själva tar upp väldigt mycket tid nu och jag ska inte ens nämna skolan. Nu är mitt hjärta på plats och jag trodde att hon skulle vara stressad och nervös de första dagarna MEN hon är som en filbunke, trivs som fisken i vattnet både inne i boxen och ute i hagen med Madicken (Sofis 7-månaders föl). Så himla skönt när hästarna trivs om inte annat trivs både jag kusinen och morsorna hur bra som helst!

Igår och idag blev det ridning, ute en sväng igår + lite paddock och bara paddock idag. Jag testade stångbettet på henne igår och hackamoret idag. Funkade relativt bra med hacket, lite ovant för oss båda men det ska nog lösa sig också!

Till helgen ska Fossen och jag testträna för den nya tränaren jag hittat, ska bli väldigt spännande! Sedan ska hon få massage av Sara i början av nästa vecka, detta känns så himla bra. Jag är väldigt lycklig just nu!

Ha en jättebra kväll!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0