Inte långt kvar nu!

God kväll på er.

Tiden går bara så himla snabbt! Nästa fredag ska jag och mamma åka och hälsa på min äldsta syster och hennes familj och sedan tar vi med oss kusinens häst (och kusinen.. haha) hem till Göteborg. Tessie blir den av våra två pållar som kommer till stallet först och Foxie kommer några dagar efter bara. Det ska bli så himla roligt! Rida långa turer i skogen, tömköra, träna dressyr, hoppning och horsemanship:D

Min skrutt var väääldigt lerig idag, som hon i och för sig är varje dag under lerperioden. Pappa körde upp mig idag så det blev bara lite fixande med mockning och borstning. Snabb update, blir mer i morgon, ha det fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0