Öland nästa!

Hallå på er:)

På fredag åker vi till Öland för att hälsa på min syster med familj och speciellt, hämta kusinens häst Tessie och köra hem henne (och kusinen) till Göteborg där den nya stallplatsen väntar på henne! Det ska bli så himla roligt att få hit kusinen och hennes häst. På söndag kör vi hem och på tis/ons åker Foxie upp till det nya stallet. Jag bara längtar efter långa turer i den fina skogen och roliga ridpass i paddocken med kussen. Vi har hela vårt liv hållt på med hästar, vi var alltid i stallet tillsammans när vi var små men har aldrig haft chansen att ha våra egna hästar i samma stall och göra en massa roliga saker. Nu är det ändrig på det och jag är superglad, hur många får chansen att två stallplatser är lediga och BÅDA får ett ja? Det är bara menat så:D

Förhoppningsvis får vi också ett ridhus med 3 min skrittväg som vi kan träna i hur mycket vi vill under vintern. Då jag aldrig har haft tillgång till ridhus under alla mina 14 år med hästar ska det bli fenomenalt att kunna hålla hästarna i trim under vintern:) Kommer uppdatera mer under "resans" gång och bilder kommer komma upp på våra helt underbara hästar!

Här har ni en bild på Comtesse (Tessie) med matte Jelik (min kusin)


Kommentarer
Postat av: jelik

min finaste docka <3

2011-03-23 @ 14:16:43
URL: http://skitsaammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0