Johanna önskar...


Hejhej

I och med detta helt underbara regnväder blev det inte någon ridning idag utan endast pyssel med hö, mockning osv i allas boxar idag nu när Maria och familj är bortresta. Smörjde sadeln idag också, det var välbehövligt kan jag få be om att tala om gott folk! Förhoppningsvis är det lite uppehåll i morgon så vi kan rida ut en sväng i skogen. Med nog om dagen, nu ska jag gå in på det som står på min "vårönskelista" börjar från 1... och ser hur långt vi kommer;)

1. Matchande terrängskydd & boots fr. Hööks



2. Fräsigt dressyrshabrak (finns allround) och matchande lindor fr. Hööks



3. Två regntäcken Capriole, ett med och ett utan hals fr. MyOne



4. En fårskinnspad (en till haha) fr. Hööks/MyOne/Börjes

5. Regntäcke med halvhals fr. Horze


Det får räcka för idag och tro mig.. JAG VET att jag har täckesmani haha

Kram på er
J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0