Johanna tipsar- Hästfysioterapeut

Hej alla glada, är det inte bara ett underbart väder idag? Jag känner i hela kroppen att våren är på G, lycka!:D

I dagens inlägg kommer jag rekomendera en fysioterapeut till era hästar som kan hjälpa till på traven i ridningen oavsätt om du hoppar, rider dressyr eller är ute och lufsar i skogen. Natalie Jacobsson är diplomerad hästfysioterapeut som har behandlat många hästar med fina resultat, också min egen. Hon är som person väldigt lugn och hanterar hästarna på ett väldigt fint och bra sätt vilket skapar förtroende för både häst och ägare.

"Jag behandlar alltid ur ett holistiskt perspektiv - vilket innebär att jag ser till hela hästen när jag jobbar. Det är givetvis mycket viktigt för att kunna hitta samt behandla grundorsaken till problemet och inte bara symptomen."



Du kan välja på två olika sortes behandlingar, den "klassiska hästmassagen" och "Natalies helkroppsbehandling", den sistnämda är mer specialutformad och riktar in sig på olika behandlingsformer beroende på vad din häst behöver hjälp med. Natalie är verksam i hela Västsverige.

Natialie behandlar inte bara hästen utan erbjuder också sadelutprovning till intresserade. Som jag pratat om tidigare i bloggen så är sadeln A och O för att en häst ska kunna prestera sitt bästa och må bra.

För mer information och kontakt klicka HÄR



"Ge en häst vad den behöver och den ger dig sitt hjärta"

 

Ha en kanonfin dag

kram

J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0