Vår och Sol

Hej på er


Vart ett tag sedan jag uppdaterade bloggen, har haft mycket att göra med skolan osv osv men jag ska försöka ta upp det idag igen. Tyvärr blev det inget horse show för mig i år.. Lite trist, men det fanns faktiskt inte tid för det, håller tummarna att jag åker till Falsterbo i år, det mina vänner är en upplevelse! (om det är fint väder haha)

Ridningen blev inte annat än en litev sväng då min pålle var helt knasig i bollen och vi va knappt på marken under hela turen, så det kändes ju dock inte så bra. Får försöka figurera ut vad som sätter käppar i hjulet och ta oss an problemet på ett eller annat sätt, just nu känns det megasurt men så är det trots allt ibland! hoppas ni har haft en kanondag och får ha en trevlig vecka:)

Ha det fint
Kram
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0