16/7-2012 (glömde uppdatera igår)

Hej! Glömde uppdatera om ridningen igår så tänkte göra det idag istället:) Vi körde ett pass i manegen och tränade rätt mycket galopp bland annat med "fatta fattningen-övningen" som jag lade upp här om dagen. Den fungerade riktigt bra och jag tycker verkligen att ni bör testa den. Jag testade övningen både från skritt och trav, vi behöver träna mer från traven än från skritten, det är trots allt svårare.

Det var lite motigt från och till, men varje dag kan man trots allt inte ge allt. Hoppas på att nästa pass blir bättre. Idag blir det ingen ridning för Emelie (min nya medryttare) ska rida idag. Jag ska där emot på arbetsintervju så håll tummarna för mig!:) Ha en bra dag!



Kram
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0