19/7-2012

Tjoho:)

Tänkte dra upp lite vad jag hittade på med min sessa idag. Egentligen vart det planerat att vi skulle jobba med lite bommar osv men det blev helt enkelt ett dressyrpass. Vi tränade på låg form, mycket skritt i början för att få henne mjuk och fin i kroppen. Hon var väldigt samarbetsvillig så vi fortsatte i samma anda och körde lite öppna på rakt spår i trav och fortsatte sedan med fattningar i vänstergaloppen. Fattningarna gick riktigt bra och hon har börjat sluta kasta med huvudet i galoppen vilket betyder att hon är stabilare och orkar mer (väldigt glad matte!:)). Vi tog såklart högergaloppen också vilket gick ännu bättre, där kan hon hålla formen mycket bättre och det är trots allt därför jag inte tränar lika mycket på den:) För övrigt är jag nöjd med min docka idag så i morgon ska vi ut en sväng i skogen och lufsa.

Ville också att mamma skulle fota lite idag, men som vanligt glömmer hon telefonen i BILEN! Men jaja, får ta det näsa gång istället :) Bjuder på denna bilden istället!



Ha det så länge:)
Kram
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0