Foderlådor som tar för stor plats? - Jag har en lösning åt er!

God kväll allihopa. Satt och kikade runt lite på IKEA och kom på att jag inte har tipsat er om ett par superbra foderlådor! De fodertunnorna man hade "förr" är så klumpiga och otympliga, tog stor plats och var kort och gott helt ofunktionella. När jag var uppe och hälsade på min ponny för några år sedan hade de en jättebra lösning för foder. De använde sorteringskärl från IKEA som man kunde ställa på varandra, två olika storlekar också. Jag använder den mindre för mineraler, helt outstanding då jag köper mineraler på säck. Min bästa vän som har eget stall införskaffade flera stycken av dessa, så alla i stallet kan ha var sin, tar så mycket mindre plats! LOVE IT! Smarta lösningar is da shiiiiet, ursäkta mitt språk;) DOCK säljer dom nu ut dessa supersmarta foderlådor och jag rekomenderar alla att springa till IKEA och köpa ett par till sitt foder innan de är ute ur sortimentet. Du kommer inte ångra detta vill jag lova!:)

Detta är den stora 60l
SORTERA Avfallskärl med lock IKEA Vikbart lock; kan öppnas då lådan är staplad.
Och detta är den lilla 37l
SORTERA Avfallskärl med lock IKEA Vikbart lock; kan öppnas då lådan är staplad.
Smart va? Jag är väldigt nöjd med dessa och kommer aldrig använda något annat:)
Kram på er
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0