I have a bridleissue....

Hej på er!

Som ni ser på rubriken så har jag ett problem. Jag kan verkligen inte hitta ett träns jag gillar med bra kvalité. Jag vet att det finns många på nätet, men jag vill hitta ett i butik, som man kan känna, klämma och titta på i verkligheten så att säga. Det jag söker är ett bra träns med bra kvalité, ett svart pullarträns. Jag får kika runt lite mer men just nu blir jag lite tjurig för jag inte hittar något x) Kanske jag bör satsa på att köpa ett där jag köpte mina sadlar? Det är ett alternativ, vi ska trots allt dit och byta/stoppa om mina sadlar snart. Jag älskar träns, att ha många, men nu är jag ute efter kvalité och som jag VERKLIGEN vill ha.

Har läst runt lite och många säger att Equipe, Dyon HG etc. är bra träns, men man vet ju inte säkert förrän man har känt och klämt på det lite. Jaja... Dagens I-landsproblem? haha:)

Måste säga att detta från Equippe var läckert!


Hej så länge!
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0