Johanna gillar

Hejsan folket! Tänkte ge er en "Johanna gillar", för jag hittade verkligen något jag föll för... Ni vet trots allt själva att jag lägger ut "Dagens ridövning" varje dag. Och gissa vad jag hittade? JO!- Hippson books. Dessa innehåller massa ridövningar och man kan köpa den bok man tycker verkar mest intressant och som ligger på den nivå du och din häst befinner er på, vare sig det gäller hoppning, dressyr eller markarbete. Jag SKA beställa Dressyr del 1 snart förhoppningsvis. Då jag redan älskar deras ridövningar kommer jag (antagligen, haha) avguda deras böcker. Klicka in här för att kolla in vilken som passar dig bäst:)

"Dressyr med Hippson - Del 1

Takt, Balans & Lösgjordhet. 24 gymnastiserande övningar - steg för steg.

En lösgjord häst är A och O i all ridning. Men vad är egentligen lösgjordhet? Varför är det så viktigt? Och hur får man en lösgjord häst? I den här boken får du svar på frågorna, och konkreta verktyg att lösgöra hästen med."



Den ska bli min! Kostar 179:- på Hippson
Hej så länge:)
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0