Johanna tipsar

hej på er i regnvädret:( Tänkte tipsa om en väldigt bra hästtidning som har lärorikt innehåll och är allmänt intressant läsning. Tidningen heter Eqipage (många har hört talas om den tror jag) och kan klickas hem här, kostar 349:- för ett helt år, alltså 8 nr. Detta är min absoluta favorithästtidning som jag tycker alla borde läsa. Bra och nyttiga övningar, reportage och artiklar.

butiken_header

Finns det fler hästtidningar som att rekomendera? - Säg till!


PS
(Glömde nämna här om dagen att om ni är intresserade av en kopia av mitt medryttaravtal för eget bruk så kommentera på bloggen, så kan jag skicka det via mejl)

Hej så länge:)
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0