Min trogna vän... Inget trassel!

God... natt? Blir ett sent sista inlägg idag. Kom och tänka på ett "måste-ha" i ryktlådan vilket är... Trumvirvel.... BABYOLJA! Det började med att jag inte ville använda massa pälsglans på min ponny som hade eksem. Då han var lite skorvig i man och svans så ville jag ha ett alternativ som mjukade upp med samtidigt gjorde svansen och manen lättutredd. Det är då man frågar sig vilka produkter (som inte är svindyra?!) som skulle passa bra, då går man in på babyavdelningen i affären, kanonbra produkter, parfymfria som är tillverkad för känslig hud. Jag testade babyoljan och har sedan dess aldrig varit utan den. Använder ALDRIG pälsglans längre, inte till min nuvarande häst heller. Luktar gudomligt, gör huden len, svansen/manen glansig och väldigt lätt att reda ut. Rekomenderar babyoljan till alla hästägare, tror inte ni blir besvikna. Jag kan vara utan babyolja lika lite som jag kan vara utan babywipes, haha:) Använder även Natusan babyschampoo till man, svans och pannlug. IM IN LOVE!

Så nästa gång ni behöver lite skötselprodukter, besök babyavdelningen vet ja:)




Godnatt
kram
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0