Pimpa utrustningen!

Hej på er!

Jag var inne och kollade runt lite på horze.se som är en av mina favoritsidor gällade hästprylar. Man hittar alltid fina saker till rimliga priser enligt min åsikt:) Något jag märkte när jag var inne idag var att man kan brodera på både schabrak, täcken mm vilket jag tycker är superroligt! Istället för att ha vanliga schabrak så kan man göra dom mer personliga!

Jag ska bland annat beställa detta enkla schabraket med guldbrodyr "Foxie Princess" på vänstersidan! Love it!


Men som jag sa kan du också beställa täcken med brodyr, vilket är roligt om man ska iväg och träna eller tävla. Jag menar... Matchane outfit pimpade med text, vem vill inte ha det?! Min tanke är att jag ska införskaffa en "iväg-outfit" till foxie i framtiden som endast består av new market- prylar, dom är ju så fina och passar som en smäck på min pärla:)

Såå... PIMPA utrustningen och stick ut!

Looove
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0