Ännu en solig dag!

Hej på er, en fin dag som denna! Hoppas ni har haft det lika underbart som jag:)


Idag kom jag upp till stallet tidigt, tack vare ett stycke underbar pojkvän som körde mig efter jobbet och jag kan inte säga annat än att jag och Foxie fick en helt fantastiskt go skogsrunda i solskenet. Hon var väldigt lugnt och harmonisk under hela ridturen, gick med sänkt huvud och bara njöt av det sköna vädret. Vi var väl ute lite mer än en timme tror jag, ville egentligen inte rida hemmåt så tidigt men klockan närmade sig sex och jag hade ju inte mockat eller fixat alls + att prylarna behövdes smörjas!:) Denna månaden blir det nog mest uteritter för att vi ska komma på banan igen, Foxie klagar inte ka jag ju säga! Kändes väldigt skönt att spendera flera timmar i stallet i lugnn och ro, det behövdes med tankte på all stress i skolan;)

Ha en bra kväll
kram
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0