Can't wait!

Hej hopp i dag också:)


Idag så blev det mest bilkörning och inte så mycket häst. Jag fixade lite ny halmpellets och pyttlade lite i stallet, sedan gick jag ner till min underbara i hagen som njöt i fulla drag av den härliga solen. Trots att det va blåsigt hemma va det som vanligt lä uppe i stallet, vädret är antingen alltid mycket bättre eller mycket sämre i stallet haha:) Foxie fick nöja sig med en morot och lite mys i hagen, för i morgon.. TRUMVIRVEL... Så kommer Natalie på besök igen! Ska bli roligt och se om det blivit någon förändring sen sist och vad det kommer bli för förbättring  framöver. Hittils har det varit positivt och hon har skött sig näst intill exemplariskt under de senaste passen och jag känner mig oerhört peppad till tömkörningen, antagligen kommer kusinen också upp till stallet och hjälper till någon dag också!:)

Ha en fin kväll
Kram på er
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0