Härlig dag i skogen med mamma & Ebba

Hej hopp i galopp, underbar dag right?:D


Kan inte vara annat än supernöjd med min lilla docka idag. Hon va lite krånglig vid ett par tillfällen och jag kan inte säga att hon är annat n en riktigt bitch mot mig ibland haha:) I slutet va hon riktigt duktig, testade en liten ny "teknik" och den fungerade som smort, hon gick som en klocka den sista vägen hem, så himla nöjd, hon brydde sig inte ens om andra grejer på vägen. Jag kan nästan inte säga anant än lovord om min älskling, är bara så glad att det verkar gå åt rätt håll nu efter behandlingen! Ska också snart åka och byta den ena sadeln och stoppa om dressyrsadeln, hoppas att allt går mot framgång och inte tvärt emot!:)


Kram på er
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0