Natalie kommer på välbehövt besök!

God kväll på er. Hoppas ni hat haft en toppendag i det fina vädret och har vart lika pigga och glada som jag!


Som jag nämde förut så skulle Foxie få en behandling av Natalie idag som var välbehövligt kan jag säga! Hon stod och njöt i fulla drag samtidigt som hon ogillade när Natalie kom åt lite onda punkter. Man märkte att hela hästen slappnade av tillslut och några spänningar släppte. Det är skönt att kunna hjälpa min lilla sessa, nu ska bara tömkörningen komma igång så vi kan bygga upp vänstersidan också, så tror jag detta kommer bli kanon. På tisdag kommer Natalie tillbaka och ska göra en riktig genomkörare som förhoppningsvis kommer hjälpa henne mycket! Efter besöket på tisdag kommer vi förmodligen vänta ca 5 veckor till nästa besök. Får hålla tummarna att ridningen och hästen blir bättre och hamnar på rätt spår igen! :) Vill också tacka Natalie för en fantastiskt bra insats idag med min överspända häst, och hoppas att NI också ger era hästar lite extra omtanke och kontaktar Natalie!:)


Ha en bra kväll
kram på er
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0