Snö? - Men min häst gör framsteg en då!

Hej på er mina läsare, hoppas allt är bra med er trots det tråkiga vädret :(


Idag så blev det bara massa gott pyssel med mitt hjärta, hon stod och njöt i ulla drag och ville INTE att jag skulle sluta klia och borsta på henne. Ibland blev det så skönt att mammas hår blev avsletet, för min lilla pålle tyckte det va roligt och rufsa mamma i håret med mulen, så söt häst<3 Men nog om idag, det har faktiskt inte hänt speciellt mycket på hästfroten faktiskt.

Men IGÅR där emot så fick vi återigen besök av Natalie som klämde, masserade etc etc på min docka och tro det eller ej, men på mindre än en vecka så har hon svarat jättefint och var mjukare och mer avslappnad i musklera på flera ställen vilket gjorde mig mycket glad och nöjd. Men jag hade en aning om att hon hade svarat på behadlingen väldigt positivt, hon har känts så himla mjuk och fin när jag tömkörde och red ut i skogen. Man kan väl säga att jag har fått min häst tillbaka som faktiskt håller sig på marken som hon brukar! Det brukar faktiskt vara något som är snett om dom börjar tjafsa i ridningen som hon har gjort de senaste. Så jag är kort och gott väldigt nöjd med både häst, mig själv och självklart Natalie, som hjälper min lilla pärla "på fötter igen":) Nästa besök blir om några veckor, till påsk.. Och då hoppas jag att hon har blivit ännu bättre, nu ser framtider återigen ljus ut!

Kram på er
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0