Världens bästa benskyddsförvaring!

Gokväll!
 
För ett tag sedan vart jag på biltema (vet inte riktigt vad jag gjorde på mansdagis men men..?) Hur som helst var jag inne på förvarningsavdelning och hittade världens bästa förvaring till benskydd! Då jag har en hel del.. Behöver jag en relativt stor så alla får plats. Hittade en perfekt variant som även är bra för blöta/leriga benskydd, man kan stapla dessa på varandra vilket är ännu ett plus. Då benskydden ofta är fuktiga ville jag inte ha något lock på min benskyddsförvaring, så gillar ni lock till era benskydd är nog inte denna er grej :) Men jag tycker den är super och rekomenderar den varmt till alla hästägare där ute med (för) många benskydd ") 
 
Jag har den i svart/grönt, tror den finns i gul/svart också:) Du hittar den på biltema, kostar endast 42:90 (y)
 
Haré göttans 
J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0