Hagbygge och regn = osäker kombo

Hejhå!
 
Idag blev det lite hagbygge efter löhoppningen med Bellman. Eller, väldigt mycket hagbygge. Trots regn och rusk så hade vi en trevlig långdag i stallet. Måste säga att jag skulle inte klarat av dagen med gott humör om jag inte hade mina nya tretorn stövlar och min regnrock, höll mig torr och varm under flera timmar, till skillnad från vissa andra som närvarade ;) haha ... Måste medge att jag tycker det är rätt roligt att hålla på med hagar och "hästarbete". Dock är man så trött så man däckar när man kommer hem, men känslan är go!
 
Här kommer en bild från igår innan dressyrträningen! Finaste pållarna på denna jord, massa kärlek<3
 
 
Ha det bra!
/ J
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0