Hästshopping när den är som bäst!

Hej-å-he, shoppingberoend-e
 
Kan knappt beskriva hur mycket jag vill åka till Ullared och köpa hästprylar just nu! Har sett att de har såå fina prylar just nu. Och Bellman behöver en hel del, benskydd osv. Här är ett par som jag måste få tag i till honom..Ett ord: URCHARMIGT!
 
 
Och KANSKE ett matchande schabrak?! (vet inte riktigt om det är rätt grön för varandra, MEN fint iallafall<3 haha)
Till Foxie är jag ybersugen på dessa, alla tjatar ju Catagos dressyrskydd!

Dessa prylarna är väl de jag funderat på mest. Som jag VERKLIGEN vill köpa till mina goingar, förhoppningsvis finns de kvar + en massa mer!
 
 
 
"Om din häst säger nej,
har du antingen frågat fel fråga,
eller frågat frågan fel."
 

Puss och kram
/J
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0